سوختم مطلب ارسالی ازazi.love.girl


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2279
بازدید کل : 75328
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 2279
:: بازدید سال : 8824
:: بازدید کلی : 75328

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
سوختم مطلب ارسالی ازazi.love.girl
یک شنبه 25 بهمن 1398 ساعت 21:12 | بازدید : 1283 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )




|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین در تاریخ : 1393/8/29/4 - - گفته است :
چطوری azita
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی azita ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
azita منتظرتما
پاسخ: slm mer30 aji chashm

/weblog/file/img/m.jpg
هرگز تنها نخواهی رفت در تاریخ : 1392/2/8/0 - - گفته است :
سلاممممممممپاسخ: slm

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1391/11/5/4 - - گفته است :
to ke javoni baraie chi be sokhti?

/weblog/file/img/m.jpg
roz meshki در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
مريم در تاریخ : 1391/10/21/4 - - گفته است :
سلام عزيزم

وبت عاليه خوشحال ميشم به منم سربزني

لينكت كردم اگه خواستي منو بااسم وبم بلينكپاسخ: slm aji link kardam mer30 u ham movafagh bashi

/weblog/file/img/m.jpg
roz meshki در تاریخ : 1391/9/21/2 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
roz meshki در تاریخ : 1391/9/6/1 - - گفته است :
آدمی که منتظر است هیچ نشانه ای ندارد





هیچ نشانه خاصی!





فقط با هر صدایی برمیگردد . .




پاسخ slm roz meshki mer30 ke behem sar zadi jomlei ghasng bod mer30

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1391/7/25/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم سر بزن منو لینک کن منم تورو لینک میکنم

www.bia2dan.loxblog.com یا

www.bia2dan.sub.ir
پاسخ: slm mer30 amir jan linket kardam

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/7/16/0 - - گفته است :
ب دهکده رفتم دهکده ای که روزی پر از شادی بود چه رنگ غم و ماتمی ب خود گرفته است پاسخ: mer30 ke behem sar zadi ali jan movafagh bashi

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/7/15/6 - - گفته است :
سلام. ازیتا خانوم مطالبت خیلی اذیتو داغونم کرد اگه شکست عشق خوردی خیانت شده بی خیالش شو چون ارزش نداره، ب وبلاگه منم بیا و بخونش

من شما رو لینک کردم شما اگه دوست داشتید لینک کنید

ارزوی موفقیت ازیتاجون
پاسخ: slm mer30 all agha manam u ro link kardam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: